سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام به دوستای جدیدم

بچه ها شما میدونید ما که پژوهشگری میخونیم قراره چی کاره بشیم؟؟؟؟!!!!!

 

 

 مطلب ارسالی ازlinda



وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

!!!!!!!!!!!!!!!!
ساعت0:41---19 آبان 1390
کارای مفید شما کافیه

/////..../////
ساعت6:44---7 آبان 1390
چه آبرو ريزي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا بي دليل جو ميدي؟؟؟؟؟؟؟؟حالا كار مفيد نميكني حاشيه نساز.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساعت23:18---5 آبان 1390
مگه قراره دانشجویان این رشتم کاره ای شن؟واسه همینه از بیکاری بچه هاشون وبلاگ با اسم طرفداران اسم خودشون می سازنو بعد از ابرو ریزی حسابی تو دانشگاه جمعش می کننپاسخ: نخند مسواك گرون ميشه

فاطمه(فاطیما)
ساعت12:51---5 آبان 1390
چه با انگیزه!!!!



///...///
ساعت11:36---4 آبان 1390
زیاد نمی خواهد به خودتون فشار بیاورید آخرش همه بیکار هستیم.(ولی خدایی حال کردید چه اسم قشنگی دارم.)

فاطمه(فاطیما)
ساعت23:21---3 آبان 1390
با احترام به نظر پژوهشگر باید اضافه کنم که رشته ی ما یک رشته ای هست که اطلاعات عمومیمون رو میبره بالا و این باعث میشه که به راحتی بتونیم وارد انتشاراتی ها یا شبکه های مختلف به عنوان خبرنگار یا نویسنده بشیم...! حتی اگه شرایط کار هم برامون فراهم نشه به درد خودمون میخوره وچون با جامعه ای که توش زندگی میکنیم آشنا میشیم! ورودی 90؟؟؟ نشناختم! کنجکاو شدم


پژوهشگر
ساعت17:57---30 مهر 1390
به نظرمیرسه شما باید ازدانشجویان ورودی جدید باشی.من طبق اون چیزایی که میدونم یه اطلاعات کوچیکی دردراختیارتون میذارم.
رشته مادردوره کارشناسی پژوهشگریه ودردوران کارشناسی ارشد میتونیم درهرگرایشی که مایل بودیم ادامه تحصیل بدیم ولی غالب بچه هادر ارشد پژوهشگری یاجامعه شناسی میخونن که بازارکار این دو گرایش باهم متفاوته.بالیسانس یافوق لیسانس پژوهشگری جذب موسسات واداره هایپژوهشی(دولتی یاخصوصی)میشید دربین این موسسات شهرداری هاجذب خوبی دارندکه بیشتر جذب معاونت اجنماعی شهرداری میشن وبه کارپژوهش اجتماعی میپردازندکه البته حقوق خوبی هم داره.
دررشته پژوهشگری پژوهشگر بایدانواع مطالعات میدانی و پرسشنامه و... راانجام بده وآمارهم کاربردزیادی درکارهای پژوهشی اودارد.
امادرشته جامعه شناسی کار ازحالت کارآماری(تاحدودی)خارج میشه وکاربیشترنظری میشه که این رشته هم علاقه مندان خاص خودشو داره که بالیسانس یافوق میتونه درنشریات ومجلات تحلیلی جذب بشه.ولی بیشتر نگاه این دسته به دکترا است وجذب شدن درمحافل دانشگاهی و آکادمیک.
موفق باشید.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 26 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:33 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو