سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فیلم «شکارچی شنبه» ساخته شیخ طادی،این فیلم که در سال 1388 تولید شده، پس از 2 سال توسط موسسه پخش فیلم جبرائیل در حال اکران است.

دوستان حتماً این فیلم رو ببینید،همه باید این فیلم رو همه ببینند.علی نصیریان برای بازی در این فیلم از دیدن پسرش که در آمریکا اقامت دارد محروم شد.به گفته شیخ طادی 11 سال روی این فیلم کار شده است.

داستان پسر بچه ای که از مادر خود جداشده و نزد پدر بزرگ خود می رود و پدر بزرگ میخواهد کودک را با اعمال وحشیانه یهود تربیت کند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ ]

سلام به دوستای جدیدم

بچه ها شما میدونید ما که پژوهشگری میخونیم قراره چی کاره بشیم؟؟؟؟!!!!!

 

 

 مطلب ارسالی ازlinda


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 26 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:33 ] [ ]

اصحاب عشق را رنجی عظیم در پیش است . پای بر مسلخ عشق نهادن ، گردن به تیغ جفا سپردن ، با خون کویر تشنه را سیراب کردن و دم بر نیاوردن . مشک رنج های انقلاب را به دندان کشیده ایم و دست و پا داده ایم ، اما رهایش نکرده ایم . (شهید آوینی)

این جان عاریت که به حافظ سپرده دوست      روزی رخش ببینم و تقدیم وی کنم

آری این اصل صادق است که باورهای ما منجر به رفتار ما می شوند . چند وقتی است به این موضوع فکر می کنم که شهیدان چه باورهایی داشتند که به جانبازی آن ها منجر شد .  چه چیز می تواند آن قدر برای انسان شیرین باشد که به خاطش حاضر باشد جان خود را فدایش کند ؟

به راستی که درک این کار از عهده ما خارج است . ما چه می فهمیم که عشق چیست ؟! اصلا می دانی برادر ما معشوق شناس نیستیم . چشم من و تو فقط همین چهارچوب دنیا را می بیند . به همین ظواهر دل بسته ایم که از غافله جا ماندیم !

می دانی رفیق دنیا گذر گاه فریب است و من و تو انگار فریب خورده ای بیش نیستیم . اگر این چنین نیست چرا اینقدر دلبسته و زمین گیر این دنیا شده ایم !

تا حالا شده به این فکر کنی که تو ..... بله خود تو اگر در آن زمان منظورم زمان جنگ است بودی همان راه شهیدان را می رفتی ؟! حداقل با خودت رو راست باش آیا تو هم مرد میدان بودی ؟! بزرگی می گفت :برای رسیدن به لقای یار باید به مرحله فنا رسید . اصلا انقدر فنا شده ای که لیاقت لقا پیدا کنی ؟

رفیق باورکن ، باورکن که شهادت آسان نیست .عقل محدود من وتو این گونه می فهمد . با خودت فکر کن اگر بدانی صد متر جلوتر از تو آتش توپ و تفگ و خمپاره است حاضری وارد میدان شوی ؟!

آری شهادت آسان نیست برای رسیدن به آن باید از همه چیزت بگذری ! یه دوستی تعریف می کرد که توی جبهه یکی از رزمنده ها که یه دختر سه چهار ساله ای داشت ، همیشه عکس دخترش توی جیبش بود اما اون هیچ وقت به عکس دخترش نگاه نمی کرد ! می دانی چرا؟می گفت می ترسم دل بسته ام کند ! شاید بگویی این کارها بی عاطفگی است اما نه رفیق این نهایت عشق است یادت هست گفتم که ما معشوق شناس نیستیم ؟!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ ]

 

 

روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران‌‌قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان کم رفت و آمدی می‌گذشت.
ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان، یک پسربچه پاره آجری به سمت او پرتاب کرد. پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد. مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است. به طرف پسرک رفت تا او را به سختی تنبیه کند..

پسرک گریان، با تلاش فراوان بالاخره توانست توجه مرد را به سمت پیاده رو، جایی که برادر فلجش از روی صندلی چرخدار به زمین افتاده بود جلب کند.
پسرک گفت : ”اینجا خیابان خلوتی است و به ندرت کسی از آن عبور می کند، هر چه منتظر ایستادم و از رانندگان کمک خواستم، کسی توجه نکرد. برادر بزرگم از روی صندلی چرخدارش به زمین افتاده و من زور کافی برای بلند کردنش ندارم برای اینکه شما را متوقف کنم، ناچار شدم از این پاره آجر استفاده کنم.”
مرد متاثر شد و به فکر فرو رفت.. برادر پسرک را روی صندلی‌اش نشاند، سوار ماشینش شد و به راه افتاد..

در زندگی چنان با سرعت حرکت نکنید که دیگران مجبور شوند برای جلب توجه شما، پاره آجر به طرفتان پرتاب کنند!
خدا در روح ما زمزمه می کند و با
قلب ما حرف می زند؛ اما بعضی اوقات زمانی که ما وقت نداریم گوش کنیم، او مجبور می شود پاره آجری به سمت ما پرتاب کند.


سلام

این هم یه داستان کوتاه برای اینکه حال هممون یک کم عوض بشه و امیدوارم این وب دوباره به حالت خوب خودش برگرده...

به امیـــــــــــد دیدن مطالب خیلی خوبتون ...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, ] [ 23:34 ] [ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

   با سلام خدمت دوستان محترم همکلاسی

   این مطلب رو در حالی می نویسم که بعضی ها و حتی خودم پیشنهاد تعطیلی وب را داده ایم ولی...

   همانطور که همه می دانیم هیچ گاه دو جامعه شناس بر سر یک موضوع به نتیجه یکسانی نمی رسند و هر جا که یک نفر به خود جرات بیان نظریه ای داده است حتما کسی روی دستش بلند شده و نظریه او رو رد کرده و همیشه در هر کجای تاریخ هم که نگاه کنیم(جدیدا تاریخ گویا هم که توی کلاس حاضر و ناظر داریم و خودتون می تونید ازش بپرسید) همین قضیه صادق است و این تنها اصل در جامعه شناسی است که همه بر سر آن به اجماع رسیده اند و جای هیچ شکی در آن نیست(استاد ... هم که همیشه میگه همه چیز در جامعه شناسی اعتباریست) ، پس این اصل پذیرفته شده است.

   ما هم تا در سال اول بودیم و هنوز جامعه شناس نشده بودیم راحت بر سر یک موضوع همیشه به توافق می رسیدیم ولی حالا همه جامعه شناس شده ایم دیگر نمی توانیم کنارهم باشیم و هیچ اختلافی هم نداشته باشیم و حتما همین یکی از مهم ترین دلایل رکود شدید در بازار وبلاگ کلاس هم همین است... پس اصلا نگران نباشید و مطمئن باشید که اگر بدون این دوره رکود به راه خود ادامه می دادیم باید متوجه میشدیم که هنوز جامعه شناس نشده ایم.

   ولی جدیدا یه عده جامعه شناس که ورودی 89 دانشگاه شاهد هستن که دور هم دیگه جمع شدن و احتمالا می خوان بگن که ما میخوایم حتی نقض این نظریه رو هم بیان کنیم تا دیگه هیچ کس جرات نظریه دادن نکنه(حتی بچه های تحول در علوم انسانی، که میخوان رشته ما رو اسلامی کنن) پس تصمیم گرفتن که دوباره متحد بشن و بتونن بر سر موضوعات به نتیجه یکسان برسن تا روی همه کم بشه خلاصه مطلب اینکه اگر شما همون بچه ها هستین ثابت کنین و گرنه مجبورم که به تنهایی خودم این نظریه رو ثابت کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:24 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو