سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعد از ایجاد بخش مناظره و برگزاری مسابقه پیامکی (آقای مهربانی) برآن شدیم که کار دیگری را آغاز کنیم.


صندلی داغ داغ


این صندلی به این صورت است که فردی از طرف بچه ها انتخاب می گردد و او در مورد هرچیزی که دوستان همکلاسی علاقه داشته باشند سوال پرسیده می شود. این فرد نیز به سوالات پاسخ می دهد.

صندلی داغ داغ هر جمعه با حضور فردی که از طرف بچه ها انتخاب شده شروع می شود (بعد از مناظره که هر پنج شنبه برگزار می گردد) این فرد به وسیله نظرسنجی انتخاب خواهد شد.


یعنی آخر هفته ها با وبلاگ


روزهای شیرین بهاری را با دوستان خود باشید


(در فضای مجازی و دوستانه ی وبلاگ کلاسی پژوهشگری)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]
مسابقه دوم پيامكي


لطفا گزینه صحیح سوالات را به صورت یک عدد سه رقمی به شماره : (09353317093) ارسال کرده (از نگارش هرگونه متن اضافی جدا خودداری فرمایید) و در پایان هفته به عزیزانی که پاسخ صحیح داده اند به قید قرعه جوایزی که قبلا اعلام شد، اهدا می گردد.


نمونه پاسخ های ارسالی توسط بزرگواران شرکت کننده :

مثلا ، سوال اول: گزینه 4 /سوال دوم : 2 / سوال سوم: 3/  پس جواب را اینطور ارسال فرمایید (423) 


سوال اول: مادر حضرت مهدی (عج) از کدام کشور بوده و از فرزندان کدام خانواده به شمار می روند؟

1) از ایران . نوادگان ساسانی

2) از مصر . نوادگان فرعون

3) از روم . نوادگان شمعون

4) از عربستان . نوادگان امام حسن (ع)

سوال دوم: پس از فتح کدام شهر حضرت عیسی مسیح نزول می فرمایند؟

1) پس از فتح مکه

2) پس از فتح ایران و سایر شهرهای شرقی

3) پس از گشودن دروازه های روم و غرب دنیا

4) پس از فتح بیت المقدس

سوال سوم: حضرت مهدی (عج) در هنگام غیبت صغری چندساله بودند و امامت ایشان از چه سنی آغاز شد؟

1) پنج ساله - پنج ساله

2) پنج ساله - 67 ساله

3) 67 ساله - پنج ساله

4) 67 ساله - 67 ساله


شماره ارسال پاسخ ها : 09353317093


 برندگان قبلي مسابقه پیامکی (آقای مهربانی) :


هر نفر 14 هزار تومان وجه نقد به نیت 14 معصوم


سرکار خانم : زهرا اکبر سوهانکی (پژوهشگری 89)

سرکار خانم : اسما لبافیان (مدیریت بازرگانی 89)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

(ا)سلام

مسلمان ، گفته بودم واژه عجیبی است ، من هستم ، تو هستی  به انضمام تمام همشهریانت، اما من نیستم ،تو نیستی،اونیست،همسایه ات گرسنه بخوابد و تو مسلمان باشی! اتیوپی را نمیگویم،صحرای آفریقا خود گواه است و کزت نیز ، خواستی از ژان وار ژان بپرس ، کافی است کمی به اطرافت نگاه کنی .

کم مانده بود ارث ببرد ، همسایه را میگویم ،کم نیستند ،در مریخ نه ،در دهکده جهانی نه، در ایران خودمان،همسایه های تهی دست با جیب هایی پر از خالی.

همسایه ام نخوابید اما من شب را خوابیده ام و روز نیز نبوده ام در پی لقمه نانی تا به کف آرم و به غفلت نخورم اما باز هم یادم رفت ، من مسلمانم ، شاید.

خدایم گفته مسلمان فقیر را دوست بدارم،محمد گفت.

سائل آمد،محمد مشتی خرما به او داد، سائل امد محمد مشتی خرما به او داد، سائل آمد محمد مشتی خرما به او داد،سائل آمد، محمد گفت:خدا روزی رسان ما و شماست،شاید دیگر خرمایی نداشت! یادم نمیرود ، حتی پیراهنش را صدقه داد و خدایش به میانه روی توصیه کرد، یادم نمیرود وقتی پیراهن جدید میخرید ، کهنه لباسش را به تهیدست میداد. ما هم LCD نه ببخشید LED میخواهیم بخریم، تلویزیون قبلی را انفاق میکنیم، شاید! ما مکارم اخلاق را به اوج رسانده ایم ، از محمد بپرس! هر جا میروم ، بزرگترش را میبینم، آری ارزش ما به طول LED است و به رنگ های سفرمان مثل سفره محمد و نان جوی علی ! نقشو نگار پرده هایمان در تارپود قلبمان به هم پیوسته ،پیوندی ناگسستنی! مثل محمد وقتی که به خانه آمد و آن پرده پر نقش و نگار را دید و گفت : این پرده را پنهان کن که هر وقت آن را میبینم به یاد دنیا و زینتهایش می افتم، واقعا شرمنده، بکل یادم رفته بود، ما جهان سومیم و دنیای مصرف کننده و بازار کفار ،غرب دزد را میگویم.

ما از مسلمانی فقط ادعا را یاد گرفتیم و دعا را و نماز و روزه را و خمس و زکات را و رها کردیم سرور کائنات را.

از نظر من در زندگی باید میانه رو بود(نظر اسلام نیز همین است،عکس بالا را نگاه کن) به امید روزی که حتی کودکان اتیوپی در صحرای آفریقا هم بتوانند خوب زندگی کنند،این خوب یعنی نه تجمل نه فقر ، تو میگویی علی اگر جو میخورد بخاطر وضع زمانه اش بود اما یادمان نرود علی اگر الآن هم بود ساده زندگی میکرد ،این را میگویم چون علی من(سید علی) هم همینطور است ، وقتی سردار سپاه به خانه اش میرود و سوپ را میخورد تا آخرش(به عنوان دسر) و تازه میفهمد غذا همین بود !

زیاد تعجب نکن ،این علامت تعجب ، زاییده ذهن دور افتاده من است از محمد(صلی الله علیه وسلم)

وخدا بهتر میداند

سال جهاد اقتصادی بر تمام شما عزیزان گرامی باد

ولی امر مسلمین: آبروداری های خیالی! مسافرت میرن ، میآن ، مهمانی درست میکنند،گاهی خرج آن مهمانی از مکه که رفته اند بیشتره،عروسی میگیرن ، عزا میگیرن ، هزینه ای که مصرف میکنند یک هزینه های گزافی است، انواع غذاها ! چرا؟! چه خبره ؟! در کشور ما هنوز هستند کسانی از اولیات هم محرومند، باید کمک بکیم کشور پیش برود ، نمیگوییم پول را ببرید حتما انفاق کنید، که البته اگه انسان انفاق بکنه که بهترین کاره، اما اگر انفاق هم نکنند ، همین پولی که صرف این تجملات میشود، در تولید بکار بیاندازند،تولید برای خودشون، در کارخانجات سهیم بشوند،باز برای کشور مفید است، ما بجای این کارها مهمانی درست میکنیم، عزا درست میکنیم، هی رخت و بر روز به روز دگرگون برای خودمون درست میکنیم، چرا ؟! چه لزومی داره؟! عقلای عالم این کار را نمیکنند، این فقط سخن دین نیست،قرآن که خب میفرماید: کلوا و الشربوا ولاتسرفوا ، ان الله لا یحب المسرفین، بخورید ،بیاشامید اما زیاده روی نکنید

والسلام علی من اتبع الهدی

 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

یا بقیه الله

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلامی به گرمی فصل بهار در جنوب و تازگی سال نو نوشتن این مطلب را برای شما دوستان عزیزم آغاز میکنم و امیدوارم که مثل سابق با هم همدل باشید و ارزش این روزها رو هم بدونید و همچنین یادتان باشه که انسان ها برای با هم زندگی کردن باید به اندازه خود به اطرافیان توجه داشته باشند و هر آن برای از خود گذشتگی آماده باشند.

من مثل سابق دوست دارم از زیستن بنویسم فقط با این تفاوت که در این مطلب  از مرگ (بزرگترین حقیقت زندگی) هم می نویسم و امیدوارم که این مطالب تلنگری جدید به مغزهایمان باشد تا از این امور دورنشویم.(ان شاالله)

 

ما همیشه مثل همه احساس میکنیم که برای خوب زندگی کردن نیاز به چیزهایی داریم که به سختی بدست می آیند ولی هیچ وقت توجه نکرده ایم که همین سختی ها در جریان عمر دارند زندگی ما را تشکیل میدهند و همچنین نمیدانیم یا بهتر بگویم میدانیم اما به آن ایمان نداریم که انسان ها سیری ناپذیرند و هر چه که بیشتر داشته باشند حریص تر می شوند، آرزوهایشان بیشتر وبزرگتر میشود و از خوب زندگی کردن و لذت بردن از زندگی فاصله می گیرند.

دوستان عزیز باور کنید که از این نوشته بدنبال هیچ چیز جز یادآوری زنده بودن برای مرگ نیستم و میخواهم بگویم که تمام تلاش ما در این دنیا برای مرگ و زندگی در جهان دیگر است پس چه دلیلی وجود دارد برای غمگین یا شاد بودن دراین جهان ، آزردن دیگران یا مهربان بودن با آنها، دلبستن به تمام چیزهایی که میدانیم فانی است و از بین رفتن آنها دور نیست و به نزدیکی لحظه است و یا دلبستن به آنها به اندازه ی نیاز آن دنیا و خیلی چیزهایی دیگر که شما میدانید و من نمیدانم.

پس یاد بگیریم که میتوانیم از میان شاد و غمگین بودن شاد زیستن را و از میان آزردن یا مهربان بودن، عالی بودن را برای خودمان انتخاب کنیم و در تمام جاهایی که بد عمل میکنیم مشکل را به گردن تقدیر نیاندازیم و در تمام جاهایی که دیگران زمین میخورند بتوانیم به زیبایی دست آنها را برای بلند کردنشان بگیریم چون به اعتقاد من هیچ کس نه آنقدر قوی است که به دیگران نیازی نداشته باشد و نه آنقدر ضعیف است که نتواند دست کسی را بگیرد .

دوستان برای درست کردن درست زندگی کردنمان نیاز نیست از اشتباهات گذشته زندگی خود بترسیم بلکه باید تمام تلاش خود را متمرکز این کنیم که دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنیم چون من مطمئنم که انسان ها هیچ گاه اشتباهات جدید مرتکب نمیشوند بلکه همیشه اشتباهات گذشته را تکرار می کنند.

دوستان باور کنید خیلی دوست دارم این جمله برایم تبدیل به ایمان شود تا همیشه با آن باشم که میگوید "فاصله ما با مرگ در لحظه است این را باور کنید" تا اینکه بخواهیم از آن فرار کنیم تا از جمله ی "ناگهان بانگی درآمد که خواجه مرد" غافل گیر شویم.

.........و چه فوق العاده است که انسان ها برای چیزی زندگی کنند که جاوید است و برای زمان خود و ویژگی های حیوانیشان لحظه ای هم زنده نباشند.........


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]
خبرگزاری جفتک نیوز: همانطور که همه ی همراهان جنبش جهانی جفتک می دانند رییس این جنبش فردی معلوم الحال به نام ( کلاس پیچ ) است که به خاطر اعتشاشات روز پایانی کلاس ها در لابی دانشگاه دستگیر و به نقطه نامعلومی انتقال داده شد. به گزارش روزنامه ی بین المللی پرچم داران تعطیلی مواردی که از وی به دست آمده یک دستگاه دفتر فول پاره، یک فقره خودکار و چندین قطعه بیاینه نیمه تمام بوده که پس از کشف این سلاح های خطرناک او را دستگیر کرده اند.

 

   به همین دلیل مصاحبه ای با رهبر معنوی جنبش یعنی : کاهن اعظم ، « آدام اسمیت دودر » صورت گرفت. مصاحبه را می توانید در همین بخش مطالعه بفرمایید.

 

خبرنگار جنبش: آقای کاهن خودتان را لطفا معرفی کرده و تحصیلاتتون وتعداد همسران و همه چیز رو در مورد خودتون برای هواداران جنبش توضیح بدهید!

 

- بنده از کاهنان بزرگ منطقه ی راس السرطان هستم (موسوم به بیابان های شاهد) زمانی که 5 ساله بودم به دنیا آمدم و در ده سالگی کاهن شدم و در 15 سالگی زن گرفتم و در 18 سالگی زن هفتمم رو طلاق دادم و الآن که نوزده سال دارم به عنوان رهبر معنوی جنبش در خدمت شما هستم. تحصیلات من خیلی زیاده. کلا خیلی با کلاسم

 

خبرنگار: آفرین آقای آدام اسمیت!!!! میشه بپرسم نظرتون راجع به امر خطیر تعطیلی چیه؟؟

 

من روز جمعه به دنیا اومدم. روز جمعه به کاهن خونه رفتم (یه چیزی توی مایه های مدرسه). روز جمعه به رهبری معنوی انتخاب شدم و روز جمعه هم قراره بمیرم. حتی هر هفت تا زنم رو روز جمعه طلاق دادم. در کتاب مقدس التعطیلی بعد از العید خط هفتم ، بخش دهم آمده: هرکس یک روز تعطیل کند انگار روزی را تعطیل کرده و همه ی این تعطیلی ها نزد بت بزرگ ثوابی عظیم دارد.

 

در کتاب الایام التعطیل در ذکر مزایای تعطیلی آمده است: و در تعطیلی نشانه های خوبی ست برای دانشجویان راه  مقدس یکی از این مزیت ها ماندن در خانه است و زن ستاندن از فامیل. هر کس روزی را تعطیل باشد به ازای آن روز بت بزرگ هفت زن به او می دهد.

 

این جمله کتاب مقدس در مورد خود من صدق میکنه . بنده یه روز رو تعطیل کردم و بت بزرگ هفت تا زن بهم داد. به زن ها هم هفت تا شوهر میده. (البته بت بزرگ این قول رو نداده که حتما در مورد خانم ها عملی بشه چون بت بزرگ نمیتونه این همه شوهر گیر بیاره/ واقعا این یه مورد رو بت قدرتمند هم نمیتونه انجام بده)

 

خبرنگار: آقای دودر ، لطفا در مورد عید برامون توضیح بدید

 

عید چیز بسیار چیزیه. یعنی شما باید در تمام عید چیز بگیرید و چیز بکنید. چیزهای هفت سین جنبش ما رو شما باید یاد بگیرید. مثل: 1 - چیز 2 - چیزو 3- تمچیزک 4- چیزانه 5- چیزکه 6- چیز چیز 7 چیزمون

 

خبرنگار: واقعا هفت سین (هفت چیز) عالی بود. آقای کاهن برای بچه ها بگید که برای امتداد راه جنبش باید چکار کنند.

 

برای امتداد راه جنبش اول از همه دعا کنند به درگاه بت بزرگ تعطیلی یعنی بت گشادینه (به معنای گشاینده ی روز های آدینه و تعطیل) بعد از اون دعا کنند برای سلامتی من. بعد هم دعا کنند که من ثروتمند بشم. آخرش هم هرچی میتونن غیبت کنند. به همین سادگی

 

خبرنگار: آقای کاهن میشه در مورد برنامه های آینده جفتک توضیح بفرمایید؟؟

 

برنامه خاصی نداریم. اما از اونجا که بچه ها یکی از یکی فراخ تر و دورتر تشریف دارن و عید حسابی خوردن و به این آسونی نمی تونن درس ها رو یاد بگیرن لذا قانون حمایت از جنبش رو به مجلس محترم فرستادیم تا تصویب بشه.  از اونجا که مجلس محترم عددی نیست که روی حرف جنبش ما حرف بزنه لذا از هم اکنون عید دوم را تبریک می گویم. دانشگاه تا روز 20 فروردین تعطیل رسمی است.

 

خبرنگار: آقای کاهن دودر شما نمی ترسید دستگیر بشید؟؟ این حرف شما تبعات سنگینی در پی داره.

 

همه بدانند و آگاه باشند که تا خون در رگ ماست/ کلاس پیچ رهبر ماست پس راه ما راه کلاس پیچ است پس باید به آرمان های او پایبند باشیم.الآن هم میخوام برم چای بخورم............

 

خبرنگار: بینندگان محترم با عرض پوزش باید عرض کنم که کاهن اعظم برای صرف چای به کاهن خونه تشریف بردن و گفتن اگر کسی زودتر از روز 20 فروردین به دانشگاه بیاید مورد غضب بت بزرگ قرار می گیرد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

راستی؛ هیچ وقت از خودت پرسیدی قیمت یه روز زندگی چنده؟
تموم روز رو کار می کنیم و آخرشم از زمین و زمان شاکی هستیم که از زندگی خیری ندیدیم!

شما رو به خدا تا حالا از خودتون پرسیدید:
قیمت یه روز بارونی چنده؟

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یه بعدازظهر دلنشین آفتابی رو چند می خری؟
حاضری برای بو کردن یه بنفشه وحشی توی یه صبح بهاری یه اسکناس درشت بدی؟
پوستر تمام رخ ماه قیمتش چنده؟

............!!!!!!!!!!!!!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

بسم الله الرحمن الرحیم                                             

سلام، بخونید بد نیست.

سالها دعوا بود ،سر کوچه نه ، در برنامه نود نه ، پای درس انشاء ،علم بهتر است یا ثروت.

بنویسید:انشاء این هفته ،علم ...یا ثروت 

هر کسی نظری داشت از بقال سرکوچه تا معلم ما (علی رانمیگویم) خانم معلم راه میرفت و افاضه فیض میکرد همچنین بقال سرکوچه در هنگام گره زدن سبزی یا شاید هم گره زدن بحث ما

نمیدانم اما هرچه بود

معلم ما (علی) هم نظری داشت،اما شاید یادمان رفت

وای ای کمیل هنوز هم کمیت ما لنگ است ، کاش جمله آخر را می فهمیدیم ، کاش!

معلم گفت : ای کمیل  

علم از مال بهتر است ؛ علم ، تو را حفظ و نگهدارى مىنمايد ، ولى تو بايد مال را نگهدارى كنى ؛ مال بواسطه خرج كردن و إنفاق ، نقصان و كاهش مىيابد ؛ ولى علم در أثر إنفاق و خرج كردن زياد مىشود و رشد و نُموّ پيدا مىكند ؛ و نتيجه و آثار مال ، به زوال آن مال از بين مىرود

وَ صَنِيعُ الْمَالِ يَزُولُ بِزَوَالِهِ

. وقتى خود مال از بين رفت ، پديدهها و آثارى هم كه از آن بدست آمده ـ هر چه ميخواهد باشد ـ از بين ميرود . مِنْ باب مثال : كسى كه مال دارد ، با آن مال سلطنت و حكومت مىكند ؛ مردم را گردِ خود جمع مىنمايد ؛ و بر أساس مال خيلى كارها را انجام ميدهد ؛ همينكه آن مال از بين رفت ، تمام آن آثار از بين ميرود ؛ مردم ديگر هيچ اعتنائى به وى نميكنند و شرفى براى او قائل نميشوند ؛ و اين شخص كه بر أساس اتّكاء به مال ، در دنيا براى خود دستگاهى فراهم كرده بود ، همينكه مالش از بين ميرود ، تمام آن آثار كه مصنوع و پديده مال است ، همه از بين ميرود .يَا كُمَيْلُ ! الْعِلْمُ دِيْنٌ يُدَانُ بِهِ ؛ بِهِ يَكْسِبُ الْإنْسَانُ الطّاعَةَ فِى حَيَوتِهِ ، وَ جَمِيلَ الْأُحْدُوثَةِ بَعْدَ وَفَاتِهِ . وَ الْعِلْمُ حَاكِمٌ وَ الْمَالُ مَحْكُومٌ عَلَيْهِ .

«اى كميل ! علم ، قانون و دستورى است كه مُتّبَع است و مردم از آن پيروى میكنند . بواسطه علم ، إنسان در حيات خود راه إطاعت را طىّ مىكند ، و بعد از خود آثارى نيكو باقى مىگذارد . علم حاكم است و مال محكومٌ عليه.» هميشه علم بر مال حكومت دارد . فرق ميان علم و مال اين است كه : علم هميشه در درجه حكومت بر مال قرار گرفته است ؛ مال بدست علم تصرّف مىشود و در تحت حكومت علم به گردش در مىآيد .

يَا كُمَيْلُ ! هَلَكَ خُزّانُ الْأَمْوَالِ وَ هُمْ أَحْيَآءٌ ؛ وَالْعُلَمَآءُ بَاقُونَ مَابَقِىَ الدّهْرُ ؛ أَعْيَانُهُمْ مَفْقُودَةٌ و أَمثَالُهُمْ فِى الْقُلُوبِ مَوْجُودَةٌ .

«اى كميل ! خزينه كنندگان و جمع آورندگان أموال از مردگانند ـ در حالتى كه بظاهر زنده هستند ـ أمّا علماء تا هنگامى كه روزگار باقى است پايدارند . گرچه جسدهاى آنها و هيكلهاى آنان مفقود شده و از بين رفته و در زير خاك پنهان شده باشد ، ولى أمثال و آثار آنها در دلها موجود است ؛ و حيات آنها در دلها سرمدى و أبدى مىباشد.»

هَا ! إنّ هَنهُنَا لَعِلْمًا جَمّا (وَ أَشَارَ إلَى صَدْرِهِ) لَوْ أَصَبْتُ لَهُ حَمَلَةً !

«آه ! (متوجّه باش!) در اينجا عِلمى است متراكم و أنباشته شده (و با هَنهُنَا حضرت إشاره به سينه شريف كرده و فرمودند:) اى كاش حاملينى براى اين علم مىيافتم!» أفرادى كه بتوانند علم مرا حمل كنند و به آنها بياموزم . چه كنم ، كه علم در اينجا انباشته شده و حَمَله نمىيابم ! كسى نيست كه اين علم مرا ياد بگيرد و أخذ كند !


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

معرفی سازه برج میلاد:
برج میلاد شامل پنج بخش پی(شالوده)، ساختمان پای برج (لابی)، بدنه اصلی برج (شفت)، ساختمان راس و دکل مخابراتی و تلویزیونی است. پی ( شالوده): عمق پی برج 14 متر که شامل یک پی گسترده دایره ای شکل و سازه انتقالی است. قطر پی 66 متر و ارتفاع سازه انتقالی 10 متر و ضخامت متوسط پی 4 متر است. ساختمان پای برج (لابی): ساختمان لابی، پیرامون بدنه اصلی در 6 طبقه بنا شده است. زیر بنای آن حدود 000/17 متر مربع شامل بخش های اداری، تجاری، پشتیبانی و موزه است. بدنه اصلی برج (شفت): سازه ای بتنی که با روش قالب لغزان اجرا شده است و از تراز همکف روی سازه انتقالی آغاز شده و تا تراز 315 متر ادامه می یابد. قطر بدنه برج در تراز همکف برابر 28 متر است. قطر بدنه در تراز 240 متر به بالا 17 متر است. تعداد آسانسور های شیشه ای 6 دستگاه است. ساختمان راس: اسکلت ساختمان راس فلزی و در 12 طبقه است که از تراز 245 تا 315 متر با زیر بنای حدود 000/12 متر مربع ساخته شده است . بزرگترین قطر آن 60 متر و با بیشترین سطح زیر بنا در بین برج های مخابراتی ، تلویزیونی جهان است. دکل: ارتفاع دکل 120 متر است که به آنتن های تلویزیونی اختصاص دارد. .

 كاربری های برج میلاد:
برج میلاد با هدف احداث سازه‏ای به یاد ماندنی و به عنوان نمادی برای شهر تهران و به منظور رفع نیازهای مخابراتی و تلویزیونی تهران ساخته شده‌است.از جمله کاربری های اصلی این برج امکانات و قابلیت های مخابراتی جهت پوشش های رادیویی و تلویزیونی،ایجاد زیرساخت مناسب برای سیستم‌های جدید تلویزیونی،بهینه‌سازی پوشش رادیویی و تلویزیونی و گسترش و بهینه‌سازی پوشش شبکه‌های بی‌سیم است. در کنار این کاربرد مهم و اصلی جاذبه های گردشگری و تفریحی، همچنین مراکز تجاری با برند های بین المللی، رستوران ها ، کافی شاپ ها و خدمات پذیرایی در کنار یک مرکز بین المللی همایش ها جهت برگزاری همایش ها و کنفرانس ها و یک مرکز خرید و یک هتل پنج ستاره وجود دارد. 
 
مرکز همايش هاي بين المللي ميلاد
مرکز همایش های بین المللی برج میلاد به منظور برگزاری رخدادها های مختلف مانند کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها، جشنواره ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها بنا شده است تا با برخورداری از امکانات منحصر بفرد و منابع انسانی متخصص و مجرب و با استقرار سیستم های مبتنی بر مدیریت کیفیت و استانداردسازی مبتنی بر مدیریت رخدادها اقدام نماید. این مرکز دارای امکانات اصلی شامل 7 سالن کنفرانس و فضای نمایشگاهی به مساحت 700 متر مربع است.همچنین لابی به مساحت 5000 متر مربع، 7 اتاق تمرین، 2 واحد اتاق گریم، استودیو رادیویی و تلویزیویی و خدمات پذیرایی از امکانات جانبی این مرکز است. هتل پنج ستاره بین المللی این هتل با زیر بنای 52000 متر مربع جهت ارائه تسهیلات اقامتی و پذیرایی به گردشگران داخلی و خارجی و شرکت کنندگان در همایش پیش بینی شده است.

سایر امکانات مرکز همایش ها:
مرکز همایش ها علاوه بر موارد ذکر شده فوق دارای امکانات ذیل است:
فضاهای مذاکره ویژه استودیو رادیو و تلویزیونی اتاق کنترل اتاق Server اتاق UPS اتاق خبرنگاران خدمات پذیرایی از میهمانان با ظرفیت 2000 نفر بالکن با چشم انداز در چهار جهت شهر تهران اپراتور تلفن اتاق های گریم بازیگران و هنرمندان رختکن هنرمندان اتاق های تمرین گروه نمایش فضای نمایشگاهی 800 متری واقع در لابی مرکز سیستمهای نورپردازی سیستمهای صوتی دبیرخانه همایش تجهیزات تهویه مطبوع نمازخانه های خواهران و برادران آشپزخانه مجهز به سردخانه سرویس های بهداشتی زنانه و مردانه سرویس های بهداشتی مخصوص معلولین آسانسورهای مرکز همایش ها دو مجموعه آسانسور با ظرفیت 3200 کیلوگرم در دو طرف جنوب غربی و جنوب شرقی دسترسی بین طبقات و پارکینگ ها را و چهار آسانسور دیگر با ظرفیت 1000کیلوگرم امکان تردد بین طبقات را امکان پذیر می نماید. پارکینگ های مرکز همایش ها پارکینگ در سه طبقه با ظرفیت 243 خودرو است. همچنین شایان ذکر می باشد که پارکینگ های طبقاتی برج میلاد به ظرفیت 2000 دستگاه خودرو امکان سرویس دهی به همایش ها را دارا می باشد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

با سلام خدمت همه ی دوستان محترم همکلاسی امیدوارم که حال همگی خوب و عالی باشه و اوضاع درس ها هم بهتر از آن!!!!!

دلیل اصلی نوشتن این مطلب نمایش دادن برنامه امتحانی برای شماست ولی گفتم این شعر هم بزارم تا با خواندنش یه کم حال و هواتون عوض شه!!!!!

اهل دانشگاهم

رشته ام علافی‌ست

جیب‌هایم خالی‌ست

پدری دارم

حسرتش یک شب خواب!

دوستانی همه از دم ناباب

و خدایی که مرا کرده جواب

اهل دانشگاهم

قبله ام استاد است

جانمازم نمره!

خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست

من نمی‌دانم که چرا می‌گویند

مرد تاجر خوب است و پژوهشگر بیکار

و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست

چشم ها را باید شست

جور دیگر باید دید

باید از مردم دانا ترسید!

باید از قیمت دانش نالید!

وبه آن‌ها فهماند

که من ایجا فهم را فهمیدم

من به گور پدر علم و هنر خندیدم!

می دانم که این مطلب برای بیشتر شما تکراری است ولی چون خیلی به مناسبت می خورد و من هم وقت بیشتر برای گذاشتن مطلب بهتر نداشتم به همین بسنده میکنم و امیدوارم که این حرف ها رو به دل نگیرید.

برنامه امتحانات رو در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 خرداد 1385برچسب:برنامه امتحانات,دانشجو, ] [ 22:15 ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو