سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت همه ی همکلاسی های محترم ، امیدوارم که بهترین روز های عمرتان را در حال گذراندن باشید.

دیگر ارزش همه ی کارها کم شده چون مسخره کردن راحت است ،دیگر آدمی زیر سوال رفته چون چشم های مردم کوچک شده است، حتی دوست به دوست هم نمی تواند اندک اعتمادی داشته باشد چون نارو زدن راحت شده است نمی دانم البته شاید مشکل از من یا خدایی نکرده از دیوارهای دانشگاه است اما حتی در شناخت فضای دانشکده و حرف بقیه هم باید مواظب بود.

ولی هیچ یک از اینها درد نیست چون برای من که این چیزها مهم نیست . . . گلایه هم ندارم از این موارد چون به قول یکی از دوستان "نرود میخ آهنین در سنگ" فقط نوشتم تا بدانید که برای همه ی کسانی که این طور هستند یا به این شیوه تفکر می کنند دلم می سوزد نه نمی سوزد فقط میگم بنویسم تا آنها هر طور که می خواهند یا دوست دارند در مورد دیگران نه فکر کنند و نه حرف بزنند (البته به این نوع سخن گفتن حرف زدن که نمی گویند ولی من کاری ندارم که چه می گویند ) ومهم تر آن باشد که اگر آنها به این شیوه ... (در جاخالی منظورم حرف است) زدند دیگران باور نکنند.

از این همه حرفی که زدم به این نتیجه رسیدم که همه چیز را رها کنم چون بی فایده است و همان برنامه حذفیات را در ادامه مطلب گذاشته ام تا مشاهده کنید و بگویید که این مواردی که در موردش حرف زدم به ما چه ربطی دارد و این جمله به قول استاد محترممان "دیوانه کننده است".

تغییرات جدید در برنامه حذفیات امتحانات رو در ادامه مطلب ببینید و هر جا که ناقص بود به ما هم بگید.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 10 خرداد 1390برچسب:درد, برنامه امتحانات, دانشگاه شاهد, ] [ 21:32 ] [ ]

جواب سلام را با علیک بده.

جواب تشکر را با تواضع.

جواب کینه را با گذشت.

جواب بی مهری را با محبت.

جواب ترس را با جرأت.

جواب دروغ را با راستی.

جواب دشمنی را با دوستی.

جواب زشتی را با زیبایی.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 7 خرداد 1390برچسب:متن,جالب, , ] [ 22:27 ] [ ]

بعد از مدت ها به درخواست دوستان دوباره دست به قلم شدم تا مطلب طنزي بنويسم. اول گفتم در مورد دانشگاه بنويسم گفتم فردا مشكل ساز ميشه. خواستم در مورد رشته هاي دانشگاهمون بنويسم ديدم فردا يه عده كمپين 2ميليون امضا عليه من راه ميندازن. گفتم چه بهتر كه درباره دانشجو بنويسم. نه كس و كار داره . نه قدرتي كه فردا بياد خرمون رو بچسبه.

انواع دانشجو از نظر زيست شناسي، جامعه شناسي و حقوق .... (در ادامه مطلب بخوانيد)

 انواع دانشجو

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:دانشجوي خرخوان , انواع دانشجو , دانشگاه شاهد , دانشجويان و امتحانات , طنز دانشجويي, ] [ 11:39 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

دوستان عزیز و همکلاسی های های خوبم.

 

اگه یادتون باشه چند وقت پیش سرکلاس دکتر علیئی در مورد اینکه جلوگیری از ازدیاد جمعیت ایراد داره یا نه بحث شد و ایشون ما رو ارجاع دادن به مقاله ای که در مورد این موضوع نوشته. این مقاله 170 صفحه ای تهیه شده و در ادامه مطلب قرار داره. دوستانی که تمایل به دانلود اون دارن میتونن به آدرسش رفته و اون رو سیو کنند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:استاد جمعیت , بارداری در اسلام , ازدیاد جمعیت , حرام یا حلال بودن, از منظر اسلام , دکتر علیئی, ] [ 11:31 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

در ادامه مطلب می توانید پژوهشی را که استاد گرامی جناب آقای دکتر شریفیان انجام داده اند مطالعه بفرمایید.

با اینکه این پژوهش در سال های گذشته انجام شده ولی به راحتی می توان یافته های آن را به دانشجویان امروز دانشگاه شاهد نیز تعمیم داد. با سپاس فراوان از همه ی دوستان عزیز


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:پژوهش در دانشگاه شاهد , شریفیان , میزان افت تحصیلی , دلایل آن ,, ] [ 11:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

دوستان عزیز اول بگم که زیاد دوست ندارم مطلب سیاسی بنویسم.اما مسئله بحرین علاوه بر این که یک مسئله سیاسیه یک مسئله مذهبی و انسانی هم هست.

بحرین  با جمعیت کم خود چهارمین مرکز شیعی درجهان است.ولی مسئله بحرین فقط یک مسئله مذهبی نیست/مقام معظم رهبری دراین باره فرمودند:

این مسئله را مسئله جنگ بین شیعه وسنی ندانید  که این بزرگترین خدمت به آمریکا است.

درادامه مطلب شعرآقای برقعی درموردکشتاروحشیانه مردم بحرین توسط آل سعود


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 1:12 ] [ ]

امروز وقتی به شهدا رسیدیم به این فکر می کردم که چقدر زیباست که همه هستند (البته عده معدودی نبودند که مهم نیست) همه آمده بودند که بگویند ما هم مسلمانیم و به خدا ایمان داریم. آمده بودند تا بگویند ما هم می دانیم که عشق تمام نشدنی است و منبع ذوق بی پایان....


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:شهدا , اساتید , دانشجو , گمنام , عشق , علاقه, ] [ 21:25 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

 

روزی، در مجلس ختمی، مرد متین و موقری که در کنارم نشسته بود و قطره اشکی هم در چشم داشت، آهسته به من گفت: آیا آن مرحوم را از نزدیک می شناختید؟

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 20:26 ] [ ]

یک روز کارمند پستی که به نامه هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی میکرد.متوجه ی نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه ای به خدا!

با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کرده و بخواند.در نامه اینطور نوشته شده بود:

خدای عزیزم با بیوه 83 ساله هستم که زندگی ام با حقوق ناچیز بازنشستگی میگذرد.دیروز یک نفر کیف مرا که صد دلار در آن بود دزدید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 17:11 ] [ ]

سلام

و کلاس ما می خواهد برود.....

کجا؟؟؟ هرجا که اینجا نباشد.

به ادامه ی مطلب رجوع کنید!!!!!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:شهادت , دیدار با شهدا , برنامه ی هفتگی, ] [ 11:13 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

Alternative content


قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو