سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دکتر شریعتی : "... و اكنون، ابراهیمی، و اسماعیلت را به قربانگاه آورده‌ای. اسماعیل توكیست؟ چیست؟ مقامت؟ آبرویت؟ شغلت؟ پولت؟ خانه‌ات؟ باغت؟ اتومبیلت؟ خانواده‌ات؟ علمت؟ درجه‌ات؟ هنرت؟ روحانیتت؟ لباست؟ نامت؟ نشانت؟ جانت؟ جوانیت؟ زیبایی‌ات؟ و .... من چه می‌دانم؟ این را باید خود بدانی و خدایت. من فقط می‌توانم نشانی‌هایش را به تو بدهم، آنچه تو را در راه ایمان ضعیف می‌كند، آنچه تو را در راه مسئولیت به تردید می افكند،آنچه دلبستگی‌اش نمی‌گذارد تا پیام حق را بشنوی و حقیقت را اعتراف كنی، آنچه تو را به توجیه و تاویل‌های مصلحت‌جویانه و ... به فرار می‌كشاند و عشق به او كور و كرت می‌كند و بالاخره آنچه برای از دست ندادنش، همه دستاوردهای ابراهیم وارت را از دست می دهی، او اسماعیل تو است! اسماعیل تو ممكن است یك شخص باشد یا یك شیئی، یا حالت، یا یك وضع، و یا حتی یك نقطه ضعف! تو خود آن را هر كه هست و هر چه هست باید به من آوری و برای قربانی انتخاب كنی. چه: ذبح گوسفند به جای اسماعیل قربانی است، و ذبح گوسفند به جای گوسفند قصابی!!! "

شهادت را نه در جنگ بلکه در مبارزه می دهند . ماهنوز شهادتی بی درد می خواهیم . غافل از آن که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند .

 

 


وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

يكي....
ساعت15:24---28 مهر 1390
خيلي قشنگ بود
خوشحالم كه وبلاگتون دوباره فعال شد


ويژه
ساعت23:55---27 مهر 1390
من اووووووووووووووووووووممممممممم ممممممممدددددددددددددممممممممم مممم................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

pink
ساعت23:47---27 مهر 1390
شهيد انساني است است که در عصر نتوانستن و غلبه نیافتن ، با مرگ خویش بر دشمن پیروز می شود و اگر دشمنش را نمی کشد،رسوا می کند.
خوب نوشتيد
ممنون


فاطیما
ساعت17:06---27 مهر 1390
شهادت...
لیاقت میخواد تا ادعا...
مانند عشق!

زیبا نوشتید
درمورد سخن شریعتی هم باید بگم که یک پژوهشگر درستیه یک سخن رو از روی فردی که اون سخن رو به زبون آورده تشخیص نمیده بلکه به درست یا غلط بودن خود سخن می اندیشه...
متن من هم درمورد همون عشقیه که زندگیشون رو فداش کردن...


ریحانی
ساعت10:50---27 مهر 1390
سلام
آقاسید مطلب اولش با یه جمله از شهیدآوینی شروع شده بودبعدکمی خودم نوشتم بعدبا مطلب دکتر شریعتی تموم شد.فقط یه چیزی شهید شریعتی دیگه چیه ؟درموردمرگ دکتر شریعتی اختلاف نظرزیاده ولی بعیده شهید شده باشه!
درمورد نظر غصه دار هم بگم کاملا حق با شماست ما(خودممممم) حتی حاضر نیستیم ازکوچکترین چیزایی که دوست داریم در راه خدا انفاق کنیم یا حداقل نماز اول وقتمونو بخونیم چه برسه به........
آن هایی که رفتند ماندند
ما ماندیم ومردیم
یاعلی


علوییون
ساعت9:50---26 مهر 1390
کلا حال میکنم تا یه مطلب مذهبی میشه نظرات هم ............ولی یه مطلب متفرقه16 نظر 20 نظر........

غصه دار
ساعت22:44---24 مهر 1390
سلام
من باب ريا ميگم،چد وقته هر وقت ميرم مسجد محله مون يا يكي از مساجد توي شهر افراد زير سن 50سال رو ميشمرم.گاهي به اندازه تعداد انگشت هاي يه دست هم نميرسن.ما كه(خودم رو ميگم كه گاهي ميرم نماز جماعت)هنوز حاضر نيستيم برا خدا يه كم وقت بذاريم كه در حقيقت برا خودمون وقت گذاشتيم،چه جوري ميخواهيم جونمون رو كه برامون از با ارزش ترين چيز هاست تو راه خدا بديم.حالا بيايد بيني و بين الله مقايسه كنيم،بين انتخاب سلف ونماز گير ميكنيم.......بهتر چيزي نگم كه تعداد آدم هاي توي سلف موقع اذان ونمازخودش بيانگر اين حقيقته.
ما كه هنوز نتونستيم تو پلهء اول عبوديت استوار بايستيم ،ديگه دم از شهادت زدن بلند پروازيه...........
يه راه كار ديگه:ببينيم آيا حاضريم مقداري پول بگيريم و اجازه بديم يه نفر كمي از دستمون رو زخم كنه يا در قبال چند ميليون پول فقط يه بند از انگشت اشارهءما رو قطع كنه.مسلما كه نه.ولي حالا مقايسه كنيد در برابر نماز كه ما(من)حاضريم براي يه مقدار پول بيشتر دست از نماز بكشيم بريم دنبال كسب و كار و نماز جماعت رو ......حالا خودمون رو بيشتر دوست داريم يا نماز براي خدا رو.
با تشكر از مطلبتون.


خدابخش
ساعت21:54---24 مهر 1390
سلام
خیلی ممنون از مطلبتون.

آنهایی که رفتند ماندند
ما ماندیم و مردیم

موفق باشین


صفرپور
ساعت20:25---24 مهر 1390
سلام
آفرین خوب نوشته بودی.
دوستان توجه کنید حالا که دوباره وب راه افتاده خواهشا حاشیه سازی نکنید...
اگر واقعا فکر می کنید که نیاز در مورد وب صحبتی بشه این راهش نیست...
لطفا با تدبیر و آهسته پیش برید تا دوباره به مشکل بر نخوریم چون میگن انسان مومن از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه.


سید
ساعت8:25---24 مهر 1390
سلام.
مطلب رو خودت نوشته بودی؟؟؟؟
شبیه تلفیق بین متن های شهید سید مرتضی آوینی با شهید دکتر شریعتی بود.
ولی نفهمیدم از کدومشون بود یا حداقل به کدوم شبیه تر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در هر صورت تشکر از این متن زیبا.
ملتمس دعا


...
ساعت18:42---23 مهر 1390
خیلی خیلی قشنگ بود
ممنون از متن به جاتون...
امیدوارم اگه شهادت آرزوتونه بهش برسید یه روزی، البته انشالله عمرتون پر برکت باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو